• pagina_img

News

Perchè u cuntrollu di l'umidità in l'installazione di a catena fredda hè difficiule?

L'industria di a catena di friddu ùn pare micca esse affettata da prublemi di umidità.Dopu tuttu, tuttu hè congelatu, nò?A realità fridda hè chì l'umidità pò esse un grande prublema in e instalazioni di a catena di friddu, chì ponu purtà à ogni tipu di prublemi.U cuntrollu di l'umidità in i spazii di almacenamento è a catena di friddu hè chjave per eliminà i danni di u produttu è mantene un ambiente di travagliu sicuru.

Amparate perchè u cuntrollu di l'umidità hè difficiule in camere friddi è spazii di almacenamento è ciò chì pudete fà per risolve u prublema per a vostra attività.

U cuntrollu di l'umidità in camere friddi è spazii di almacenamentu hè notoriamente difficiule.Unu di i mutivi più grande hè chì questi spazii sò assai strettamente custruiti è sigillati per maximizà l'efficienza di u sistema di rinfrescante.L'acqua hè intrudutta sia da infiltrazione quandu e porte aperte, off-gassing da i prudutti è l'occupanti, o da l'attività di lavatu è intrappulata in a stanza ermetica.Senza ventilazione o sistema HVAC esternu, l'acqua ùn hà micca manera di scappà di u spaziu friddu chì pò fà difficiuli per a sala fridda o l'area di almacenamento per regulà i livelli di umidità senza l'aiutu di un sistema di dehumidificazione è ventilazione cummerciale.

UMIDITÀ CON DEHUMID1

U risultatu hè chì questi spazii sò riddled with mold, mildiu, è picculi pesti attratti da alti livelli di umidità interna.In più di e sfide di l'umidità naturali, e camere frigorifere cummirciali è i spazii di almacenamento anu aghjustatu sfide per a natura di a so situazione è di l'usu.

I SFIDI DI L'INSTALLAZIONI DI CATENA FRUDA

A maiò spessu, e stanze di a catena fridda è e instalazioni si trovanu in altri spazii più grande chì fermanu à temperature più calde.Un esempiu di stu fenomenu puderia esse un stabilimentu di a catena di friddu vicinu à un dock di carica induve l'articuli sò spustati da un camion frigorifico attraversu un magazzinu in l'area di magazzini frigoriferi.

Ogni volta chì a porta hè aperta trà sti dui spazii, u cambiamentu di pressione move l'aria più calda è umida in l'area di magazzini friddi.Tandu hè una reazione chì a condensazione pò accumulà nantu à l'articuli almacenati, pareti, tetti è pavimenti.

In fatti, unu di i nostri clienti avia luttatu cù stu prublema esatta.Pudete leghje nantu à u so prublema è cumu avemu aiutatu à risolve lu in u so studiu di casu quì.

UMIDITÀ CON DEHUMID2

SOLUZIONE DI PROBLEMI DI UMIDITÀ DI STABILITÀ DI CATENA FRUDA

In Therma-Stor, avemu travagliatu cù i clienti chì venenu à noi una volta chì anu "pruvatu tuttu".Trà l'aria condizionata, i ventilatori, è ancu i prugrammi di rotazione di l'almacenamiento, sò stanchi.In a nostra sperienza, a megliu suluzione per alti livelli di umidità in un stabilimentu di a catena di friddu hè un deumidificatore dissicante cummerciale.

Cuncepitu per adattà à i vostri bisogni specifichi, un deumidificatore cummerciale travaglia per caccià l'umidità da u clima di l'aria interna.Assorbendu è dispellendu u vapore d'acqua, u sistema abbassa i livelli di umidità interna in modu efficace è à prezzu.

A cuntrariu di i sistemi residenziali, i deumidificatori cumerciali sò ingegneriati per esse di longa durata è pensati per l'ambiente in quale serviranu, cusì pudete sentu cunfidendu in u vostru investimentu.Questi sistemi ponu ancu esse cunnessi à un sistema HVAC esistente per a rimozione immediata è automatica di u vapore d'acqua è u cuntrollu di u clima cumpletu.

 


Tempu di Postu: Nov-09-2022